The one with växjöloppet och Aboda klint

Yes! Så har man då sprungit växjöloppet. Jag sprang 4,7 km medan Johan, Emanuel, Oskar, Anna och Jennie sprang 1 mil. Det gick väl hyfsat att springa. Jag hade ju inte tränat särskilt mycket/inget alls egentligen. Fick ändå tiden 35 min, 15 sek. Johan sprang på 1 tim, 6 min och 15 sek. Det blir nog att springa nästa år också tror jag! ^^ Om man söker namn på deltagare denna sidan så får du upp tiderna för årets lopp. :) http://www.marathon.se/racetimer/?v=%252Fsv%252Frace%252Fshow%252F346%253Flayout%253Dmarathon


Igår (söndag) var Johan och jag iväg på en liten utflykt. Vi åkte till Aboda klint och klättrade upp i utsiktstornet där. Så fint! Vi hade lånat med oss pappas kikare och vi såg faktiskt Borgholms slottsruin. Inte alls dåligt! :) Det var hur fin utsikt som helst! Och vilka vitsippebackar vi såg! Härligt att vara nere i småland igen och få uppleva vårens mirakel!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0