The one with lucia och sätta igång larmet på skolan

Usch! I lördags (alltså den 5/12) skulle jag hämta några saker i skolan på kvällen och gissa vem som sätter igång larmet? Inte kul! Skyndar mig till huvudentrén med världens adrenlin pumpandes i kroppen. Ställer mig vid huvudentren för att invänta securitas i mina gröna mysbyxor med hål som katten skapat och med en ica-kasse med skor. Strax kommer en polispiket i en j***a fart. Fatta hur man känner sig då. Jag pratar med dom och dom anser att jag inte är inbrottstypen så de ger sig iväg efter att jag fått uppge mitt personnummer. Polisen: "Jag tror vi tar personnumret för säkerhets skull. 70?..." Martina: "80..." Ser jag verkligen så gammal ut?? Polisen åker iväg och snart kommer två securitasbilar. Den ene åker iväg eftersom de anser att de inte behöver förstärkning. De anser väl inte mig som nåt direkt hot. :) Får följa med en securitasvakt för att reda ut det hela. Tyvärr kunde vi inte reda ut det utan jag fick istället lämna in mitt kort för kontroll på solan idag. Får hoppas attd et löser sig, annars vågar inte jag sätta min fot där efter kvällstid. :S


Kommentarer
Postat av: Erika

näää, men usch vad läskigt! stackars tina!!

2009-12-15 @ 17:45:37
URL: http://ererika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0